2008/2/29 Andreas Kalogeropoulos <[EMAIL PROTECTED]>:
> Μου φαίνεται ότι δεν θέλει με τίποτα το ρημάδι να συνδεθεί στο ίντερνετ.
> Προς το παρόν προσπαθώ ακόμα να συνδεθώ χρησιμοποιώντας το ubudsl, γιατί τα
> εναι πιο αυτόματα. Δεν έχω καταλάβει πώς να δουλέψω με εντολές με το
[snip]

Αμάν με αυτά τα usb modems. Εγώ προτίμησα να αγοράσω ένα αληθινό
router παρά να παιδεύομαι κάθε φορά με τα ψεύτικα usb. Έχω ένα
περισσευούμενο philips adsl modem με θύρα ethernet. Αυτό που δίνει ο
οτε με το connex. Αν το θες, στείλε μου την διεύθυνσή σου για να στο
στείλω.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info