Χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια μόνο οο για την επεξεργασία κειμένου.
Επίσης, επειδή έτσι έχω συνηθίσει, χρησιμοποιώ μονίμως λευκή
γραμματοσειρά πάνω σε μπλε φόντο εργασίας (το χρώμα του χαρακτήρα,
φυσικά, δεν το ορίζω ως λευκό, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα ήταν
αόρατο σε άλλους υπολογιστές, αλλά ως αυτόματο). Αυτή η ρύθμιση μάλιστα
υπάρχει έτοιμη για το χρήστη στο microsoft office, με ένα τσεκάρισμα
μόνο,  ενώ στο οο δεν υπάρχει και είναι κατά τη γνώμη μου κάτι που
πρέπει κάποια στιγμή να προστεθεί, αφού είναι αποδεδειγμένα η πιο
ξεκούραστη ρύθμιση για το μάτι.

Το πρόβλημά μου τώρα:
Η απεικόνιση των λευκών χαρακτήρων πάνω στο μπλε φόντο των κειμένων μου,
είναι ενοχλητικά άσχημη στο ubuntu οο. Εμφανώς υποβαθμισμένη συγκριτικά
με κάθε άλλο υπολογιστή και λειτουργικό που εργάζομαι στο σπίτι ή στη
δουλειά. Τα γράμματα είναι σαν ψωριασμένα και το σύνολο αισθητικά
ενοχλητικό. Επίσης, από ό,τι έχω διαπιστώσει, σχεδόν κάθε
προεγκατεστημένη γραμματοσειρά στο u φαίνεται ίδια στα έγγραφά μου,
ακόμα και αν την αλλάζω. Μόνο τα mg open canonica κλπ. φαίνονται σωστά,
αντίθετα πχ. αν φέρω έγγραφο με τάιμς νιου ρόμαν από τη δουλειά, δεν
απεικονίζεται ως τάιμς νιου ρόμαν αλλά ως κάτι άλλο, που παραμένει ίδιο
ακόμα και αν αλλάζω γραμματοσειρά (υποθέτω επειδή αυτές οι
γραμματοσειρές δεν διαθέτουν ελληνικούς χαρακτήρες;)

Δύο λοιπόν τα θέματα που θέτω:
α) το αισθητικό
β) το γεγονός ότι οι γραμματοσειρές δεν απεικονίζονται όπως πρέπει.

Κάποια πρόταση;