On Τρι, 2008-04-01 at 17:50 +0300, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Καλησπέρα στην ομάδα.
>
> Τώρα που ήμουνα στην Αθηνα χρειάστηκα την θυρα 1394 και εκει ανακάλυψα
> οτι δεν λειτουργει στο laptop. Δεν την αναγνωρίζει. Κανονικά δεν θα
> έπρεπε με την εγκατασταση του,λειτουργικου να δουλευει κανονικά? Ο
> φορητός μου είναι HP Pavilion dv5235ea και το λειτουργικο UBUNTU 7.10
> Gutsy.  Επρεπε να κάνω capture τα βαφτησια των ανηψιων μου. Δεν ξερετε
> πώς ντραπηκα ενώ προτειτερα τους ελεγα για το linux και τα προτερήματα
> του οταν δεν μπορεσε να ενεργοποιηθεί η firewire.
> Κάποια βοήθεια από εσάς?
>
> Eυχαριστώ.

H θύρα firewire που αντιστοιχεί στο device /dev/raw1394 έχει
περιορισμένα permissions για λόγους ασφαλείας. Μπορείς να δοκιμάσεις να
τρέξεις το kino με root priviledges (sudo kino) ή να ακουληθήσεις άλλες
συμβουλές που δίνονται από τη σελίδα που ανέφερε και ο Σίμος [1]

-γ

[1] https://help.ubuntu.com/community/Firewire