ΚΙΝΗΣΗ wrote:
> κάτι περίεργο; δες τε: αφού είναι ανοικτό το virtual machine βγάζω το
> σκληρό εξωτερικό με usb και τον ξαναβάζω. Κάνω unmount από ubuntu και
> τότε ανοίγει η επιλογή του εξωτερικού σκληρού μεν αλλά βγάζει εντολή :
>

> Not permitted to open the USB device, check usbfs options.
>

> Result Code:
> 0x80004005
> Component:
> Console
> Interface:
> IConsole {1dea5c4b-0753-4193-b909-22330f64ec45}
>
>  Μήπως τώρα σας λέει κάτι;
>
> 2008/4/9 ΚΙΝΗΣΗ <[EMAIL PROTECTED]
> [...]
to google μου έβγαλε αυτά , δεν ξέρω κατά ποσο θα βοηθήσουν αλλα
προτείνω να ψάξεις και μονο στο google, έχει παρα πολλά αποτελέσματα με
το μήνυμα " Not permitted to open the USB device, check usbfs options."

http://www.giannistsakiris.com/index.php/2007/10/16/not-permitted-to-open-the-usb-device-check-usbfs-options/
http://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?p=981