ευχαριστώ για την άμεση απόκριση όλων σας.
και εγώ πιστεύω ότι δεν θα πρεπε να δικαιολογειτε τέτοια συμπεριφορά.

ο "κόφτης" των flash διαφημίσεων ακούγεται πολύ καλός, νομίζω ότι τα flash
banners είναι μια από τις κύριες αιτίες του κακού.

δεν ανοίγω πολλά tabs στον firefox, ανοίγω όμως συχνά πολλά διαφορετικά
παράθυρα, που φαντάζομαι κάνει το ίδιο...

και όσον για τον compiz-fusion, για να λέμε την αλήθεια, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να τον
αποχωριστώ. τον έχω ερωτευτεί.

στο κάτω κάτω αμά τα κόψουμε και όλα (κλείσε αυτό, κλείσε το άλλο, κλείσε το
παρα-άλλο, και θα παίζει μια χαρά!), ε να το βγάλω και από την πρίζα να
ησυχάσω:-)

στο λαπτοπ τις δουλειάς, το οποίο είναι ένας Pentium M, δε ξέρω στα πόσα
GHz, με ίδια μνήμη (1.5GB) και Radeon Mobility 9600 κάρτα γραφικών, όλα πάνε
πολύ καλύτερα χωρίς κολλήματα. είναι τόσο πολύ καλύτερη η Radeon 9600 από
την nVidia 6200 που να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά?

κάτι παράξενο πάντως συμβαίνει γιατί το μηχάνημα φαίνεται να τρώει ζόρι
ακόμα και όταν δεν κάνω τίποτα, απλά ανοίγω το "top" σε ένα τερματικό και
κάθομαι και το κοιτάζω, και βλέπω να πετάγονται συνέχεια κάτι firefox, και
Xorg, και compiz στο 50% και βάλε. πότε το ένα, πότε το άλλο.

και τα 125 ευρώ δεν είναι πολλά, αλλά ούτε τα έχω και για πέταμα (αν τελικά
δεν πάει καλύτερα...). Θα 'θελα να είμαι σίγουρος πριν ξοδέψω έστω κι αυτά
τα λίγα...