On Tue, 2008-05-06 at 15:17 +0300, Giannis Tsakiris wrote:
> Δυστυχώς, όχι. Είμαι στην Αθήνα.
>
> 2008/5/6 Tsabolov Sergey <[EMAIL PROTECTED]>:
>         Δεν ξέρω αν είσαι Θεσσαλονίκη  άλλα αν ναι θα μπορούσαμε να το
>         στήσουμε μαζί μπας και θα το φτιάχναμε ?

Γεια χαρά

... βλέπω σε αυτό το θέμα έχει πέσει υπερπροσφορά βοήθειας... υποθέτω
γιατί μας εχει εκνευρίσει όλους το προβλημά σου όσο κι εσένα. Αν και
υποθέτω οτι θα τα έχεις βρεί όλα αυτά... για εμένα το πιο σχετικό bug
report που έχω βρει ειναι το παρακάτω:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+bug/178400

πάντως θα μπορούσες να μπεις και στο irc στο #ubuntu-gr όπου όποιος
θέλει να σε βοηθήσει θα μπορεί να παίρνει αμεσα απαντηση για ότι σου
προτείνει να δοκιμασεις.

Κώστας

Υ.Γ. πιστεύω κανένα πρόβλημα δεν είναι άλυτο