Από το αρχείο:

================
Γίνεται εγκατάσταση python-problem-report (0.108.1) ...

Γίνεται εγκατάσταση python-apport (0.108.1) ...

Γίνεται εγκατάσταση apport (0.108.1) ...

Γίνεται εγκατάσταση apport-gtk (0.108.1)

φαίνεται να έγινε διακοπή στην εγκατάσταση του apport-gtk.
Αυτό δοκιμάζεις να το κάνεις εγκατάσταση ξανά, από το synaptic.

Σίμος