Ουπς! μάλλον το έχασα αυτό το μήνυμα, μιας και είναι από τις λίγες φορές που
μπορώ να βοηθήσω.

Σταύρο, υπάρχουν αρκετές σχετικές προσπάθειες,

τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων (Κατερίνη), οι οποίοι συνεργάζονται και με την Canonical
στα πλαίσια Ευρωπαϊκού προγράμματος
http://platon.edu.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=40

το Δημοτικό σχολείο Καλυβίων Αττικής, οι οποίοι αν θυμάμαι καλά, έχουν στήσει το
εργαστήριό τους εδώ και 2 χρόνια με τη βοήθεια της Hellug, (από τις προσπάθειες
που γνωρίζω, αυτή είναι πιο παλιά),

επίσης υπάρχει κι ένα σχολείο στα Γιάννενα που έχει στηθεί με edubuntu.

Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο, τα λέμε κι εκτός λίστας.

:-)
annak