O/H SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:

> [...]
>     πρωτόκολλο αυτό δεν χρειάζεται να γίνει εγκατάσταση κάποιου
>     πακέτου διότι υπάρχει ήδη εγκατεστημένο.
>
>     Πάνως για το γενικότερο θέμα της Samba (διαμοίραση αρχείων),
>     μπορεί να γίνει και μέσω του τερματικού, αλλά προσωπικά προτιμώ τη
>     λύση να γίνει αυτόματα (on demand που λένε), καθώς κάνεις την
>     επιλογή από το γραφικό περιβάλλον. Δηλαδή, καθώς κάνεις την
>     επιλογή και το σύστημα θα σε προτρέψει αν χρειάζεται να κάνεις
>     εγκατάσταση κάποιων πακέτων. Όπως κάνουμε και για τους codec.
>

> Προτιμώ και εγω μέσω γραφικου περιβάλλοντος. Αλλά πώς γίνεται? Ξέρεις
Πολύ ωραία.

Πρέπει να μου πεις:
α. Θέλεις να διαμοιράσεις τη μουσική σου; Για τη μουσική, με το τρόπο
που περιγράφω εδώ δεν γίνεται χρήση αυτού που λέμε Samba. Ο «γενικός
διαμοιρασμός αρχείων» είναι μια λίγο διαφορετική διαδικασία, και έχουμε
αναφερθεί σε αυτό σε άλλο γράμμα εδώ. Είναι κατανοητό αυτό;
β. Χρειάζεται να έχεις 2 ή περισσότερους υπολογιστές στο τοπικό σου
δίκτυο, κατά προτίμηση με Linux (8.04). Έχεις;
γ. Αν ακολουθήσεις τις οδηγίες που έδωσα στην αρχή, μπορείς να μου πεις
μέχρι ποιο σημείο κατάφερες να φτάσεις;

Σίμος