Γεια σε ολους τους φιλους του ελευθερου λογισμικου.
Μετα απο πολλα χρονια και απειρες μπλε οθονες τα σιχαθηκα.Σκεφτηκα να
δοκιμασω κι εγω το Linux, πολλοι με περασαν για οπτιμιστη αλλα...Δεν
το εβαλα κατω.
Αρχικα απογοητευτηκα για την σχετικα μικρη υποστηριξη σε hardware,αλλα
δεν τα παρατησα και ειπα να αρχισω να το ψαχνω λιγο.Μετα απο σχετικα
λιγο χρονο,δοκιμασα το ubuntu 7.10 και πραγματικα
εντυπωσιαστηκα...compiz,emerald πραγματικα τελειο.Η κοινοτητα ειναι
πραγματικα απιθανη, σχεδον για οτι κι αν προβλημα ειχα, βρεθηκε και η
αντιστοιχη λυση (βλεπε canon ip1800).Τερμα λοιπον η πειρατεια και η
ασκοπη αναζητηση για το καλυτερο antivirus...Η τελευταια εκδοση ειναι
πολυ πιο φιλικη και ειμαι πραγματικα ευχαριστημενος.
Τα προβληματα που εχω νομιζω ,απο την πολυ μικρη μου πειρα πως μαλλον
ειναι διχως λυση,αλλα ειναι και η αφορμη να μιλησω σε ολους σας εκει
εξω και ξερω πως αγαπατε ολη αυτη τη δουλεια που ξεκινησε απεναντι σε
κολοσους με εκατομμυρια απο πισω τους, που αναγκαζουν τις εταιρειες
που περεχουν hardware να μην ασχολουνται αν οχι καθολου εστω ελαχιστα
με την αναπτυξη και υποστηριξη λογισμικου για το μοναδικο λειτουργικο
συστημα με ελευθερο και ανοιχτο κωδικα.Το υλικο λοιπον που με εχει
προβληματισει και δεν τα καταφερνω και τοσο καλα στο να το κανω μονος
μου ειναι ενα σκανερ της canon CanoScan D1250U2
(https://wiki.ubuntu.com/HardwareSupportComponentsScannersCanon) και
μια καρτα τηλεορασης terratec HT pci mk II ,  η οποια χρησιμοποιει το
Conexant CX 23880 οχι το philips SAA7133
(http://mcentral.de/wiki/index.php5/Terratec_Cinergy_HT_PCI). θα
επανελθω με περισοτερες πληροφοριες αυριο, εφοσον δεν σας κουρασα με
ολα τα παραπανω.

Ενα μεγαλο μπραβο στην Ελληνικη κοινοτητα η οποια προσφερει ενα πολυ
μεγαλο εργο σε ολους εμας τους απλους χρηστες που θελουμε κατι
διαφορετικο και πολυδυναμο ελευθερο λογισμικο.

Επισης θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν μου παρεχετε πληροφοριες για το
στησιμο ενος οικιακου ftp server κατι αναλογο του filezilla  server σε
ψευδοσταθερη ip, αλλα σε debian based με λιγο gui.... το vsftp δεν
μπορω να πω οτι βολευει και τοσο εναν αρχαριο χρηστη σαν κι εμενα.

Ευχαριστω.