On Sun, 2008-05-25 at 17:30 +0300, rizitis wrote:
> έχουμε ένα διάλογο με ένα φίλο από το ubuntuforums.org σχετικά με την
> wireless bcm 4329 , και μου ζήτησε να εκτελέσω την παρακάτω εντολή , και
> να του δώσω τα αποτελέσματα.
> τι ακριβώς δείχνει αυτή η εντολή ;
>
> lsmod|grep -i -e b43 -e ssb -e bcm43xx -e ndiswrapper

Πολύ σύντομα

Το αποτέλεσμα της 1ης εντολής θα διοχετευθεί στη δεύτερα ένεκα της
παρουσίας του "σωλήνα" ("|")

1η εντολή: lsmod

(list modules) θα τυπώσει όλα τα φορτωμένα modules (=οδηγοί)

2η εντολή: grep με διάφορες παραμέτρους

θα "αρπάξει" από το αποτέλεσμα της πρώτης εντολής ουσιαστικά αυτό που
θέλεις (κάποιο κείμενο κ.λπ).

.

Για κάθε εντολή χωριστά μπορείς να διαβάσεις στο τερματικό τι ακριβώς
εξυπηρετεί. Για παράδειγμα:

man lsmod

man grep