On Tue, 2008-05-20 at 14:05 +0200, Nikos Alexandris wrote:
> Έλληνες Ubunteros,
>
> υπάρχει κανείς που μπορεί να ρίξει μια ματιά στην μετάφραση του οδηγού
> που έκανα (θέμα: βλέπε τίτλο του νήματος);
> http://www.isprs-studentconsortium.org/assets/files/Material_reports/Volume_2_No2/CORINE_withGRASS.pdf
[...]

Oλοκληρώθηκε επιτέλους! Και αφού σας έχω ζαλίσει με αυτό το ζήτημα είπα
να σας ενημερώσω ;-)

Η δημοσίευση στον "Τήλαφο"
http://tilaphos.blogspot.com/2008/05/grass-gis-corine-2000.html

Αν υπάρχει κάποιος που ασχολείται με το GRASS/ θέλει να ασχοληθεί υπό το
Ubuntu ας κάνει το (καλό) να επικοινωνήσει. Ν' αρχίσουμε μια μετάφραση η
οποία έχει ξεκινήσει από κάποιους στο παρελθόν αλλά έχει μείνει στη μέση
εδώ και καιρό

(Συγγνώμη για την αυτοδιαφήμηση :-)

Φιλικά,

Νίκος