Αν κάνεις κλικ πάνω στα links των mirrors για να δεις περισσότερες
πληροφορίες θα διαπιστώσεις ότι στις κατηγορίες "Versions and
architectures mirrored" και "Source code mirrored", ο server της Κρήτης
έχει Unknown freshness όσο αφορά το Hardy Heron.

O server του Δημοκρίτειου από την άλλη μπορεί αρχικά να λέει One day
behind, αλλά αυτό οφείλεται στο Interpid lbex και όχι στο Hardy το οποίο
είναι Up to date.

Όμοια και με τους υπόλοιπους servers.

- Νίκος

O/H madmetal έγραψε: