Στις 12 Ιούνιος 2008 7:18 μμ,ο χρήστης Tsabolov Sergey <[EMAIL PROTECTED]>
έγραψε:

>  Στις Προτιμήσεις έχει Κρυπτογράφηση και κλειδοθήκες  δες εκεί αν έχει
> κάνει την καταγραφή passphrase

Συνδέθηκα σήμερα κάνοντας χειροκίνητες ρυθμίσεις ( δεν μπορω να καταλάβω
γιατι ενω μεχρι τώρα η περιαγωγη δουλευε κανονικά ). Μπορεις να με βοηθήση
κάποιος πως βάζω το passphrase στην Κρυπτογράφηση κλειδοθήκες?

 Το εικονίδιο του Network Manager μπορείς να το προθέσεις χειροκίνητα αν δεν
> εμφανίζεται από μονό του ονομάζεται
>

>  Network Manager
>
> nm-applet --sm-disable
>
> Network Manager applet
>

>  Αυτό θα πρέπει να προθέσεις στις Συνεδρίες αν δεν υπάρχει ήδη

Το έβαλα το network manager. Δεν ξέρω αν αυτο ειναι η αιτία που δουλεύει
χειροκίνητα. Πάντως πιστεύω οτι κατι εγινε στην τελευταια αναβαθμιση.
Με livecd δουλεύει άψογα το σύστημα και το δίκτυο ερχεται κατευθείαν.

Επίσης δεν δουλεύει το radio από e-radio. ΚΑι επίσης από το site
www.radiofono.gr που ακουγα μεσω totem και οταν ανοιγα την διευθυνση μέσω
amarok δεν δουλευει τίποτα.

Αν αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το πρόβλημα ας τα συγκεντρώσοιυμε να
υποβληθουν ωστε αν κατι εχει γινει λάθος να διορθωθεί.

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να εχει πειραχτεί κάτι σε κάποιο αρχείο .conf?
Μπορούμε να επέμβουμε καπου?

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates