Ανοιξα την σελιδα με firefox 3 με παραθυρα. Μου δημιουργησε το ιδιο
προβλημα. Αλλα χρησιμοποιώντας το ΙΕtab η σελιδα ανοίγει κανονικά. Να
υποθέσω οτι ειναι για IE?????

Στις 22 Ιούνιος 2008 8:08 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering