Ειμαι της άποψης οτι δεν πρέπει να μεταφράζονται όλα. Υπάρχουν εκφράσεις και
οροι που γίνονται κατανοητοί οταν μείνουν ως εχουν.

Απλά εκφράζω άποψη. Και συγνώμη που παρενέβην.

Ευχαριστώ.

Στις 6 Οκτώβριος 2008 11:03 πμ, ο χρήστης Αντώνης Αντωνούλας <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Στις 03-10-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 22:36 +0100, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε:

XSane: Σάρωση εικόνων

> Περιηγητής είναι πολύ καλή απόδοση

Δικτυακή τηλεφωνία Ekiga

Εμένα μου ερχεται καλύτερα το & το προτιμώ.

> Το ελληνικό σύμβολο του και είναι ότι πρέπει

> Μήπως έξυπνη υποστήριξη περίπλοκων χαρακτήρων; ή σκέτο υποστήριξη
> περίπλοκων χαρακτήρων;

Το υλισμικό ελάχιστοι θα το κατλάβουν. Πρτιμώ το Hardware.

> Ο όρος υλισμικό ίσως ταιριάζει κατ' αντιστοιχίαν του όρου λογισμικό

> launchpad.

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering