Καλημέρα και από μένα. Πρόσφατα αλλαξα κινητό και πήρα το g700 της
SONYERICSSON. Εχω το ιδιο πρόβλημα οχι ως προς την μνημη που εχω βαλει μέσα.
Εκείνητ ην βλέπει κανονικά. Οταν συνδέω το καλώδιο usb και διαλέγω την
επιλογή λειτουργία τηλεφ. και ανοιγω το wammu τοτε οταν προσπαθει να
επικοινωνησει με το κινητο κολλαει και δεν κλεινιε και το προγραμμα.
Αναγκάζομαι να πάω στην παρακολουθηση και να κανω κλεισιμο προγράμματος με
το ζόρι. Προφανώς το wammu εχει κάποιο πρόβλημα με τα smartphone με
symbian.
Αν εχετε καποιοι παρομοια προβλήματα με pda smartphone και symbian με
συνδεση wammu και εχει βρεθει λύση ενημερωστε μας.

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Το πρόβλημα δεν υπήρχε με το Κ750 που ειχα παλαιότερα.

Στις 9 Φεβρουάριος 2009 9:47 μμ, ο χρήστης Dimitris Diamantis (aka ftso) <
kots...@gmail.com> έγραψε:

> Στις 9 Φεβρουάριος 2009 9:40 μμ, ο χρήστης MANOLIS CALOMIRIS <
> erevni...@gmail.com> έγραψε:
>
> O/H Dimitris Diamantis (aka ftso) έγραψε:

> Δοκίμασε τότε τα προγράμματα wammu, gammu
>

> --
> #  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering
Thesaloniki Greece