Μάλλον δεν διάβασες την απάντηση μου. *ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ*. Ο δίσκος σου
ειναι Serial ATA και δεν εχει φορτωμένους drivers τα ΧΡ. Εχεις προσέξει που
στην αρχή γράφη αν θέλετε να φορτώσεται εξτρα drivers πατήστε F6. Πρέπει να
βρεις τους drivers για τον δίσκο να τον δει το λειτουργικο. Με ενα googling
οπως how install xp in HP XXXXXX θα σε βοηθήσει πολύ. Εχουν γραφτεί αρκετοί
οδηγοί για τέτοιες εγκαταστάσεις. Πρόσεχε ομως δες μέσα στο ΒΙΟS μήπως εχει
ενσωματωμένη την υπογραφή genuin της microsoft για vista οπότε θα
δυσκολευτής. Πρίν το επιχειρήσεις με ενα livecd ubuntu και από τερματικο δες
τι συσκευές εχει και μάζεψε drivers για ΧΡ. Θα σου χρειαστεί.
Αν κάπου αλλου δυσκολευτής γράψε. Επίσης οταν βρείς τους drivers για τον
δίσκο πρέπει να εχεις ενα drive floppy για να τους περάσεις επειδή την ώρα
που θα πατήσεις F6 θα ψάξει για floppy disk.

Στις 14 Ιούνιος 2009 2:19 μμ, ο χρήστης Stathis <diamond...@freemail.gr>έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering