Στο σημείο αυτό είναι καλό να μεταφερθεί η συζήτηση στο φόρουμ (αντί
λίστα που είναι εδώ) της κοινότητας Ubuntu-gr.

Αρκετά από τα νέα ερωτήματα που έχεις έχουν απαντηθεί ήδη στο φόρουμ,
οπότε μπορείς να κάνεις και αναζήτηση.
Για συνέχιση της συζήτησης αυτής, δημιουργείς νέο νήμα (thread) στο φόρουμ.

@Alexandros Georgopoulos: Κάνεις τα επόμενα βήματα,
α. Πας στο http://forum.ubuntu-gr.org/ και δημιουργείς λογαριασμό χρήστη
β. Η σχετική ενότητα με το ερώτημά σου είναι η «Servers & Thin
Clients» Οπότε μπαίνεις εκεί,
περιγράφεις τι έχει ειπωθεί στη λίστα, και συνεχίζει η συζήτηση.
γ. αναφέρεις εδώ το URL προς το νήμα στο φόρουμ, και η συζήτηση έχει
πια μεταφερθεί στο φόρουμ.

Σίμος
(εκ των συντονιστών της λίστας ubuntu-gr)