Στις 10/05/2011 04:57 μμ, ο/η Ευαγγελία-Καλλιόπη Πακάκη έγραψε:
Εμένα δε μ άρεσε το 11.04 και το αλλοξοπίστησα :-Ρ Έβαλα Mint και μου άρεσε πάρα πολυ! Με την ευκαιρία θα ήθελα να δημιουργηθεί μια σελίδα με άρθα για το ελευθερό λογισμικό στον Τρυποκάρυδο για όλες τις διανομές, τα προγράμματα, για οτιδήποτε, ώστε να "προσυλιτίσουμε" και να ξυπνήσουμε όσους ακόμη
χρησιμοποιούν Windows...
Θέλω λοιπόν σταθερούς και παθιασμένους με το ελευθερο λογισμικό συνεργάτες να μου στέλνουν άρθα, γραμμένα ειδικά για
αρχάριους, ωστε να ανεβαίνουν στο site. Διαδόστε το παντού παρακαλώ.
Επικοινωνία σε αυτό το μέιλ και στο cont...@trupokarudos.com <mailto:cont...@trupokarudos.com>
Οκ , θα βρεις αρκετά για την αρχή εδώ http://www.gnu.org/home.el.html εδώ αναφέρει τι είναι το Ελεύθερο Λογισμικό και πολλά άλλα ακόμα που είναι αρκετά ενδιαφέρων.

*Επισκεφτείτε το site μου,
www.trupokarudos.com <http://www.trupokarudos.com>*

Στις 10 Μαΐου 2011 3:13 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov (aka linuxman) <serg...@greeklug.gr <mailto:serg...@greeklug.gr>> έγραψε:

    Η *Ένωση Ελλήνων Χρηστών & Φίλων Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού
    Ανοικτού Κώδικα *σας προσκαλεί στο Ubuntu Release Party που
    διοργανώνει,*με την συνδρομή της Κοινότητας Ubuntu-gr
    <http://ubuntu-gr.org/>*, την *Κυριακή 15/05/2011 στις 12:00 το
    μεσημέρι*, στο *Cafe Bundeslinga* <http://www.bundesliga.gr>, στην
    οδό *Σουμελά 16 στην Καλαμαριά* επ' αφορμή της νέας έκδοσης της
    διανομής GNU/Linux *Ubuntu <http://www.ubuntu.com> 11.04 (Natty
    Narwhal)*. Καλούνται όλοι φίλοι του Ubuntu αλλά και του ΕΛ/ΛΑΚ να
    συμμετέχουν! Ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης θα είναι το νέο
    περιβάλλον εργασίας Unity και θα λυθούν απορίες γύρω από αυτό.