Το αν οι σελίδες είναι ή όχι flash δεν παίζει ρόλο στο τι γίνεται στον
server, αφού το flash τρέχει στον client. Από κει και πέρα, μην περιμένεις
κάποια πιο σχετική απάντηση σχετικά με τα συγκεκριμένα κλειστά λογισμικά από
αυτή την λίστα. Ακόμα και αν κάποιος τυχαίνει να ξέρει σχετικά, η όλη
συζήτηση θα ήταν εκτός θέματος, μια και η λίστα ασχολείται με ubuntu και
Ελεύθερο λογισμικό. Αν σε ενδιαφέρει λύση με το κλειστό λογισμικό που
αναφέρεις, έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να τη βρεις σε φόρουμ και
λίστες σχετικά με αυτό το λογισμικό. Διαφορετικά... Την έχεις ήδη μαντέψει
τη λύση: Ίσως μπορέσουν κάποιοι εδώ να σε βοηθήσουν να κάνεις migrate σε
Linux / Apache server (κατά προτίμηση ubuntu server) και mono (μπας και
παίξει το .net), εφόσον το αποφασίσεις.

P.S. Ακαδημαϊκά και ανεξάρτητα λειτουργικού/λογισμικού, για να διαγνώσεις τι
πάει στραβά σε ένα μηχάνημα που έχει ασυνήθιστα μεγάλο load, αφού ελέγξεις
ότι η αιτία δεν είναι ότι έχεις ξεμείνει από μνήμη και swapάρεις ή από χώρο
στο δίσκο, κοιτάς ποιες διεργασίες καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος της cpu
σου (με ένα ps aux πχ). Από τον έλεγχο αυτό βρίσκεις το πρόγραμμα που τα
έχει κάνει μαντάρα (είναι π.χ. ο apche, η mysql κάτι άλλο;). Μετά κοιτάς τα
log του προγράμματος να δεις τι προβλήματα και λάθη έχει διαγνώσει το ίδιο,
προκειμένου να καταλάβεις τι έχει πάει στραβά. Αυτή η διαδικασία σε ένα
GNU/Linux περιβάλλον με εργαλεία και προγράμματα ΕΛΛΑΚ είναι μια δύσκολη μεν
αλλά υλοποιήσιμη, αποδοτική, και για κάποιους ακόμα και διασκεδαστική,
διαδικασία. Έχεις εύχρηστα και ευέλικτα εργαλεία που μπορείς να συνδυάζεις,
πλούσια τεκμηρίωση και man pages, τον ίδιο τον κώδικα αν χρειαστεί να
βουτήξεις στα βαθιά, και φυσικά μια τεράστια κοινότητα ανθρώπων πρόθυμων να
σε βοηθήσουν όπου κολλάς. Όταν έχουμε να κάνουμε όμως με κλειστά λογισμικά
και ιδίως αυτά με τα οποία έχεις μπλέξει στο παρόν, τα πράγματα δεν είναι
καθόλου έτσι... Η απάντηση, ακόμα και από τους έμπειρους, συνήθως είναι:
"Κάντο ένα reboot και αν δεν στρώσει, ρίξε ένα format και θα έρθει στα ίσια
του.". Αυτός είναι άλλωστε και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που
προσωπικά εγκαταλείψα τα κλειστά λογισμικά και αποφάσισα να παίζω με ΕΛΛΑΚ.

2011/7/27 Panagiotis Theodoropoulos <tpanagio...@gmail.com>

> Ποιές είναι οι κυριότερες αιτίες που μπορεί να κάνουν τις  CPU ενός server
> να δουλεύουν συνέχεια στο full?
> Συγκeριμένα Windows Web Server με 4 CPU είναι συνέχεια στο full. Τρέχει
> εφαρμογή γραμμένη σε .net
> Δεν έχει flash (μια σελίδα μόνο). Εχω την γνώμη ότι πρέπει να είναι
> κακογραμμένος ο κώδικας η κύρια αιτία.
> Τι άλλο μπορεί να είναι η αιτία.
>
> Η λύση βέβαια είναι να έλθουν στο Linux!!! [?]
>
> --
> Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος
> Panagiotis Theodoropoulos
> <tpanagio...@gmail.com>
> [...]

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Hellenic Open University
and Research Academic Computer Technology Institute

Ubuntu-gr LoCo team member