Τελικά τώρα λειτουργεί κανονικά

Πιστεύω ότι ήταν θέμα καθηστερισης ενημέρωσης των DNS Servers.

Μια άλλη ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής:

Όταν πρωτοαρχισα το στήσιμο του server μου ζήτησε να γράψω ένα hostname στο
etc/hostname και να κάνω μια έγγραφη στο etc/hosts του στυλ

1.2.3.4    plato.example.com    plato

Το 1.2.3.4 μου έλεγε να το αντικαταστησω με το ip του συστήματος μου, το plato
με το hostname που είχα επιλέξει παραπάνω, και το example.com με το FQDN του
συστήματος μου.

Το FQDN του συστήματος μου πιο είναι; Μήπως το members.linode.com ή το
liXX-XXX.members.linode.com; Το δεύτερο το βλέπω στην σχετική καρτέλα της
απομακρυσμενης διαχείρισης.

Αυτό πρέπει να το κάνω για να μην θυμάμαι όλο αυτό το μακρυναρι που έχει σε
αυτήν την καρτέλα; Γιατί στο προηγούμενο στήσιμο δεν τα είχα πειράξει καθόλου
όλα αυτά και πάλι τα κατεφερνα μια χαρά.

Και μια δεύτερη ερώτηση. Μετά απο μια φρεσκια εγκατάσταση LAMP και ενός
προγράμματος για web hosting management μπορώ να οριζω απ´ ευθειας χωρίς καμία
επιπλέον ρύθμιση καινούριες domains zones μέσα απο αυτο ή θα πρέπει να μπαίνω
πάλι απο το site του linode;

Από το iPhone μου

18 Αυγ 2011, 14:34, ο/η "Sergey Tsabolov (aka linuxman)" <serg...@greeklug.gr>
έγραψε: