χρειάζεται να προσθέσεις στα αποθετήρια το medibuntu. Δες για παράδειγμα εδώ <http://www.unixmen.com/linux-tutorials/linux-distributions/linux-distributions4-ubuntu/1656-how-to-add-medibuntu-repository-in-ubuntu-via-terminal-and-gui> και σε δεκάδες άλλα σημεία.

Στις 17/12/2011 10:10 μμ, ο/η Kostas Oikonomou έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,

Ενοικίασα ένα DVD για να το παίξω στον υπολογιστή μου (δεν έχω DVD player).

Βάζω το DVD στον οδηγό και ανοίγω τον εξερευνητή αρχείων. Πάνω δεξιά έχω ένα
κουμπί που λέει «Άνοιγμα αναπαραγωγή πολυμέσων». Πατώντας το με πάει στο «Totem
ακόλουθο μήνυμα: Could not read DVD. This may be because the DVD is encyrpted
and a DVD decryption library is not installed.

Στη συνέχεια πήγα στο αποθετήριο προγραμμάτων και έψαξα το DVD decryption
library. Βρήκα ένα πακέτο για xine και το εγκατέστησα χωρίς αποτέλεσμα.

Δοκίμασα να τρέξω το DVD με τα kino και Gnome Mplayer χωρίς αποτέλεσμα.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου