To in-application testing όπως σωστά το λες Παντελή προβλέπετε από την
υπουργική απόφαση
http://dl.dropbox.com/u/15917312/copy%20of%202005_b1720.pdf

Στις 31 Μαρτίου 2012 2:32 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

> Ναι το "Ubuntu" ήταν μόνο επειδή το email απευθυνόταν σε αυτή τη λίστα.
> Αυτό που εννοούσα ήταν "Linux/LibreOffice" απλά πρέπει το baseline να
> βασίζεται
> σε μία διανομή που να παραμείνει σταθερή για κάποια χρόνια (ώστε να μην
> υπάρχει
> μεγάλο maintainance effort) δηλ. μάλλον Ubuntu LTS / Centos κλπ.

> που
>
> Αυτό δε δουλεύει στη συγκεκριμένη περίπτωση αν θέλεις "in application
> testing".
>
> Στα υπόλοιπα θα απαντήσω αργότερα :)
>
> Χαιρετισμούς,
> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>