το λειτουργικό είναι το LINPUS LINUX. Το πρώτο το απορρίπτω λόγω κάρτας
γραφικών (nvidia). Δεν ξέρουμε τι τσιπάκια έχουν για wifi. Επίσης δεν ξέρω
τίποτα για τις καινούργιες κάρτες την γραφικών AMD/ATI.

http://www.e-shop.gr/sort_search.phtml?stuff=Linux&x=0&y=0

Στις 3 Απριλίου 2012 5:25 μ.μ., ο χρήστης modenas88 <modena...@gmail.com>έγραψε:

> Σήμερα ήρθε και στο μέιλ μου ένα φυλλάδιο (που έρχεται κάθε μήνα) από ένα
> από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά-καταστήματα στης Ελλάδας. Είναι η πρώτη φορά
> που κάνει πρόταση για Η/Υ με Linux. Μάλιστα τα δύο από τα τέσσερα
> μηχανήματα είναι με Linux.  Κάποια χαρακτηριστικά του πρώτου είναι:
> - Intel Celeron Dual-Core B815 (1.60 GHz) με 2MB L3 cache.
> - 2GB μνήμης RAM
> - Intel HD 300
> - HDMI
> και το δεύτερο και «ισχυρότερο» από τα τέσσερα, είναι αυτό που αναφέρει ο
> Θάνος.

> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>