Κύριοι,

Εδώ και λίγο καιρό παρακολουθώ την συζητήση. Από την πρώτη στιγμή η
συμπεριφορά του συγκεκριμένου ανθρώπου μου περιέγραψε και τον χαρακτήρα
του.
Παρακολούθησα πολλές συζητήσεις. Ένα δεν κατάλαβα αφού όλοι συμφωνούν για
την συμπεριφορά του συγκεκριμένου ανθρώπου γιατί δεν γίνεται block από την
λίστα και σε οποιαδήποτε άλλη λίστα συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο???
Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά. Τρόποι υπάρχουν απλά θέληση να υπάρχει.

Στις 24 Απριλίου 2012 2:46 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Diamantis (aka ftso) <
kots...@gmail.com> έγραψε:

*ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ*
*ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΟΙ*
*ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ*