Πολύ κατατοπιστικές και χρήσιμες πληροφορίες.
Θα ήθελα την γνώμη σου ποια έκδοση Ubuntu 12.04 LTS Server να χρησιμοποιήσω
(64bit ή 32bit), για την εγκατάσταση σε 3 VM για MySQL Clustering. Μέχρι
τώρα χρησιμοποιούσα την 32bit (pae) η οποία δουλεύει κάτι παραπάνω από
άψογα και διστάζω να δοκιμάσω 64bit. Τι προσφέρει παραπάνω η 64bit από
την 32bit (pae);

Panagiotis Theodoropoulos
<tpanagio...@gmail.com>

2012/4/25 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>

> [...]
> 336ΜΒ στον ριζικό κατάλογο). Για καλύτερη χρήση, πρέπει να καθορίσουμε
> περισσότερο χώρο, όπως π.χ. 5GB.
>
> 10. Αν θέλουμε μετά να εγκαταστήσουμε και άλλα πακέτα, όπως LAMP,
> μπορούμε να εκτελέσουμε
>
> sudo tasksel
>
> Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να μην αφαιρούμε πακέτα με το tasksel.
> Δηλαδή να μην απο-επιλέγουμε κάτι που έχουμε εγκαταστήσει.
> Υπάρχει ζήτηση που εξακολουθεί να ισχύει. Περισσότερα στο
> https://help.ubuntu.com/community/Tasksel
> Μπορούμε να απεγκαταστήσουμε οι ίδιοι πακέτα μέσω του apt-get remove.

Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος