Στις 08/06/2012 12:09 μμ, ο/η Tom έγραψε:
Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Ubuntu αυτον τον χρόνο, στην αρχή την έκδοση 11.10 και τώρα την έκδοση 12.04.

Μεχρι τώρα δεν εχω προβλήματα, εκτος απο το εξής:

δεν έχω κατορθώσει όταν βάζω ένα USB memory Stick να το αναγνωρίσει αμέσως και να με ρωτήσει τι θέλω να κάνει όπως κάνει με τις ειδικές μνήμες.

Οταν τοποθετώ ένα USB memory Stick το συνδέει, μπορώ να δώ το περιεχόμενο, αλλά δεν μπορώ να προσφέσω τίποτα στο memory όταν προσπαθώ πέρνω το μήνυμα Permission denied.

Θα ήθελα βοήθεια
Μήπως το stick έχει κάποιο κλείδωμα, block με κάποιο κουμπάκι ;
Αν δεν έχεις αρχεία μέσα κάνε του ένα καλό φορμάτ μέσα από το Gparted που μπορείς να κάνεις εγκατάσταση και μετά δοκίμασε ξανά.
Σύστημα αρχείων που πρέπει να δώσεις θα πρέπει να είναι FAT32 .

Θανάσης