Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!

Έλαβα τουλαχιστον 4 μηνύματα μέχρι τώρα (!δίπλα μου να ήσασταν περισσότερη ώρα θα κάναμε!)

Έκανα αυτό που πρότεινε ο Κωνσταντίνος (ήταν το πρώτο που ήρθε) και λειτούργησε!!!

:-D Απορώ γιατί παιδευόμουν απ' το πρωί και δεν έστειλα το μήνυμα τόσες ώρες!!!

Αν θέλει κανείς και μπορεί ας μου εξηγήσει τί έγινε...

Ευχαριστώ και πάλι.

:-)
καν