Φίλιππε καλημέρα,

μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, γιατί κι εγώ από firefox με ubuntu τα κατέβασα και μου εμφανίζονται κανονικά. Και μάλιστα τα πλήρωσα μέσω winbank χωρίς κανένα πρόβλημα... (άμα είναι να μας τα πάρουνε...)

Τα αρχεία όμως που κατέβασα, δεν είναι ακριβώς .pdf αλλά .rdf (τα αποθήκευσα όμως και τα άνοιξα).

Ξέρω δε βοήθησα, απλά το αναφέρω...

:/
καν