ανακεφαλαίωση:
το συγκεκριμένο μηχάνημα
http://icecat.gr/en/p/acer/nusgceu001/aspire-one-netbooks-d270-26crr-14598098.html

είχε εγκατεστημένο το http://www.linpus.com/products_meego_net.html
το οποίο σήμερα είναι obsolete.

Έτσι ξεκίνησε η προσπάθεια εγκατάστασης του ubuntu 12.10, η οποία απέτυχε
στο ότι το μηχάνημα *δεν* είναι δυνατόν να φορτώσει το unity. Σε δεύτερη
προσπάθεια έγινε επιτυχημένη εγκατάσταση του ubuntu 10.10 netbook edition.
Το γεγονός ότι η έκδοση αυτή δεν υποστηρίζεται πλέον την καθιστά και αυτή
obsolete.
Τέλος έγινε προσπάθεια εγκατάστασης του Lubuntu 12.10 που και αυτή δεν
μπορεί να φορτώσει το UI.

Σχόλιο: Intel και nokia εγκατέληψαν στην τύχη τους τα netbooks, τα οποία
βρίσκονται στο τέλος τους.
http://news.yahoo.com/acer-asus-stop-making-netbooks-180300299.html
Πλήρης αποτυχία της Intel και των atom chips.

Στις 7 Ιανουαρίου 2013 3:41 μ.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
stavros.daliakopou...@gmail.com> έγραψε: