Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις - αλλά «περιορίζω» το αντικείμενο γιατί πράγματι είναι μεγάλο.

Γνωρίζω ότι μπορώ να κάνω hosting σε ένα server που θα έστηνα σε κάποιο -δεύτερο ίσως- μηχάνημα στο σπίτι μου. Για πολλούς λόγους, κάτι τέτοιο δεν με ενδιαφέρει.

Υπάρχει υπηρεσία που να παρέχει cloud ικανό (από άποψη χώρου, ταχύτητας, bandwidth, uptime κλπ.) να στήσω εκεί το server μου και ό,τι άλλο θέλω; Βλ. και τμήμα αρχικού ερωτήματός μου παρακάτω.

Στις 16/10/2013 06:04 μμ, ο/η Νίκος Αλμπανόπουλος έγραψε:

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κοιτάξω; Ίσως κάτι «σε hosting» αντίστοιχο με το cloud για την αποθήκευση δεδομένων; (εννοώ να στήσεις ένα server και να κάνεις hosting σε ένα cloud provider όπως το U1)... Ίσως ρωτάω κάτι πολύ στοιχειώδες, απλά δεν το έχω ψάξει ποτέ και με μια πρόχειρη ματιά δεν βρήκα απαντήσεις.

Ν.