Αγαπητοί φίλοι,

Μετά την αναβάθμιση του συστήματος μου στο 13.10 (64πιτ) έχω πρόβλημα με το
scanner μου HP scanjet 2400.

Συγκεκριμμένα, σε άσχετες στιγμές, αρχίζει να λειτουργεί από μόνο του. Δηλαδή
ακούγεται το βουητό του, και όταν ανοίξω το κάλυμα της επιφάνειας
σκανναρίσματος βλέπω τη λυχνία να πηγαινοέρχεται. Αυτό μπορεί να σταματήσει με
δυο τρόπους:
α. να βγάλω το σκάννερ από την πρίζα
β. να σβήσω τον υπολογιστή μου.

Δεν φτάνει αυτό, σήμερα δοκίμασα να σκαννάρω ένα κείμενο. Χρησιμοποίησα αρχικά
το simple scan. Το πρόγραμμα ανοίγει κανονικά. Όταν πατήσω το κουμπί για να
ξεκινήσει να σκαννάρει, φαίνεται να αρχίζει η προθέρμανση της λυχνίας
(περιστρέφονται οι κύκλοι που βρίσκονται κυκλικά στη θέση που θα εμφανιστεί η
εικόνα που σκαννάρεται). Αλλά ξαφνικά, παγώνει η περιστροφή των κύκλων και
μένει παγωμένη.

Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω και το «Xsane image scanning», χωρίς επιτυχία. Δεν
ξεκινά το σκαννάρισμα.

Τέλος να σημειώσω ότι έχω άλλα δυο περιφερικά HP συνδεδεμένα στον υπολογιστή
μου, και συγκεκριμμένα δυο εκτυπωτές. Τον HP deskjet 845c και τον HP Laserjet
P1005. Για αυτούς τους εκτυπωτές χρησιμοποιώ το HPLIP 3.13.9. Βέβαια το
πρόγραμμα αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζει το σκάννερ, βλέπει μόνο τους εκτυπωτές.

Παραμένω στη διάθεση σας για τυχόν διευκρινήσεις. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου