Αγαπητοί φίλοι,

Έχω ένα κείμενο σε pdf μορφή και δοκίμασα να το εκτυπώσω με την «εφαρμογή
προβολής εγγράφων». Πρόσεξα ότι οι έγχρωμες εικόνες που περιείχε εκτυπώθηκαν
πολύ διαφορετικά (ήταν πιο σκούρες-σκοτεινόχρωμες, και τυπωνόντουσαν μέσα σε
σκούρο πλαίσιο, που δεν φαινότανε στην οθόνη του υπολογιστή). Ο εκτυπωτής που
χρησιμοποιώ είναι ο HP Officejet 6100 και εκτυπώνω σε Ubuntu 64bit,
χρησιμοποιώντας το HPLip (τελευταία έκδοση, 3.14.6). Δοκίμασα να αλλάξω
ποιότητα εκτύπωσης (normal, best, draft), όπως επίσης και το μέγεθος που
εκτυπώνω (προσαρμογή στη σελίδα, ή χωρίς,
 δηλαδή σε πραγματικό μέγεθος), χωρίς όμως να έχω διαφορετικό αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια προσπάθησα να βρω κάποιο άλλο πρόγραμμα για να εκτυπώσω το αρχείο.
Στο ψάξιμο που έκανα, τελικά βρήκα αυτή τη λύση. Ορίζοντας τον εκτυπωτή μου σαν
προεπιλεγμένο, έκανα στο αρχείο δεξί κλικ και επέλεξα «άνοιγμα με...» και από
το μενού που ανοίγει «προεπισκόπηση εκτύπωσης». Ακολούθως άνοιξε ένα παράθυρο
όπου το κείμενο και οι εικόνες φαινότανε μια χαρά. Οι επιλογές που είχα ήταν
είτε κλείσιμο του παραθύρου και ακύρωση εκτύπωσης, ή η εκτύπωση, χωρίς όμως να
μπορώ να επιλέξω, ούτε ποιότητα εκτύπωσης, αλλά κυρίως ούτε
 να κάνω επιλογή για εκτύπωση αριστερών (ή ζυγών) σελίδων και ακολούθως των
δεξιών (ή μονών) σελίδων, έτσι που να εκτυπώσω και στις δυο όψεις του χαρτιού.

Η ερώτηση δεν είναι τόσο πολύ το γιατί συμβαίνει, αλλά ποιο πρόγραμμα πρέπει να
χρησιμοποιήσω έτσι που να πετυχαίνω καλύτερη εκτύπωση; Φαίνεται ότι η «εφαρμογή
προβολής εγγράφων» εκτυπώνει διαφορετικά το έγγραφο απ' ότι η «προεπισκόπηση
εκτύπωσης». Μου θυμίζει τον καιρό που χρησιμοποιούσα Windows και τον Adobe
reader που είχε επιλογή για εκτύπωση του κειμένου σαν εικόνα. Όταν οι
εκτυπώσεις αποτυγχάνανε, επέλεγα την εκτύπωση σαν εικόνα, και διορθωνόντουσαν
τα χρώματα των εικόνων.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας,

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου