Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω να συσχετίσω συγκεκριμένο τύπο αρχείου να εκτελείται από κάποιο πρόγραμμα
των Windows που εγκατέστησα στο ubuntu 16.04 64bit μέσω wine.
Βρήκα κάποιες οδηγίες που είναι αρκετά παλαιές (Οκτώβριος 2013) που σίγουρα δεν
αναφέρονται στην έκδοση ubuntu που χρησιμοποιώ. Επειδή δεν μπόρεσα να βρω πιο
καινούργιες οδηγίες, προσπάθησα να τις εφαρμόσω. Αυτές βρίσκονται στην
ιστοσελίδα:https://askubuntu.com/questions/6765/how-to-associate-a-file-with-a-program-installed-in-wine
Μεταξύ άλλων γράφει:
Right click, Open with other application. If your application is not available
in the list, use custom command and put wine ~/.wine/drive_c/Program\
Files/Yourapp/Yourapp.exe in the box.
Κάνοντας δεξί κλικ στο αρχείο που θέλω (στην προκειμένη περίπτωση με κατάληξη
.apr) επιλέγω «άνοιγμα με άλλη εφαρμογή». Στο παράθυρο που ανοίγεται, το
πλαίσιο με τις συνιστώμενες εφαρμογές είναι κενό και πατάω το κουμπί που λέει
«εμφάνιση όλων των εφαρμογών». Στη λίστα που εμφανίζεται δεν υπάρχει η εφαρμογή
«Approach» (που με ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση). Δοκίμασα όσες «wine
application» υπήρχαν στη λίστα χωρίς αποτέλεσμα. Δεν μπόρεσα να βρω το «custom
command» που λέει στις πιο πάνω οδηγίες, για να βάλω στο box, το αρχείο exe
(που έχω βρει πιο ακριβώς είναι και ξέρω που ακριβώς βρίσκεται).
Άνοιξα επίσης και το mineapps.list που λέει στην επόμενη πρόταση αλλά δεν βρήκα
κάτι σχετικό με Approach.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να συσχετίσω τα αρχεία με κατάληξη .apr να
ανοίγουν με την Approach;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου