Blaik...
yen ngene carane admin iso negur ki...sebabe podo nulis nganggo boso jowo. Opo
maneh boso kromone mas Sugeng sing dakik-dakik ngono. Wah...wah..
ndadi....(ben no sakjane aku ugo seneng wis suwi ora ngomong/moco kromo
inggil...lha wis ameh 10 tahun ning paran je..)

Boso Indonesia ae ah...sakne sing ora ngerti...

meskipun demikian, rupanya ada bakat terpendam di kalangan mailers di undipnet
ini untuk jadi pranata cara...

Ini benar-benar membanggakan....

Mas/mbak Admin..mungkin usul mas Sugeng perlu dipertimbangkan lho...beliaunya
bersedia membantu....

Saya sedang berpikir bagaimana caranya agar pengelola undip net dan website
nya mendapat sedikit uang lelah. Khan kasihan mereka yang volunteer hasilnya
sering dikritik tanpa pernah mendapat reward. Sebetulnya kalau setiap
mahasiswa/ alumni/ dosen/ pemerhati Undip nyumbang Rp 1000 setahun khan
lumayan. Hanya Rp 1000,-. Itu sekitar 11 cents US. Dan itu per tahun...sangat
sedikit memang namun kalau dijumlah secara nominal hasilnya cukup banyak lho.
Dulu Rp 1000 itu hanya sebungkus rokok GG. Sekarang mungkin sama dengan rokok
sebatang ya. Bagaimana? Ada saran lain?

Salam dari Halifax,

IW

>===== Original Message From Sugeng Riyadi <[EMAIL PROTECTED]> =====
>He he he Ndak  nggih mekaten tho mas Bayu, mas Andi
>
>Menawi ngaten dalem inggih purun mangayubagyo, tumut nggulowentah menopo
ingkang dados pengarep-arep panjenengan  mbiantu nglajengaken ngrumat website
Undip.......nuwun sewu....rumiyin sinten nggih ingkang ndamel / ndisain
website Undip ?? menawi
>kepareng dalem purun urun – urun rembug nglajengaken mbiantu mas admin......
namung mbiantu nggih, sampun ngantos.keladug.

>Kersanipun dalem ketingal “berbobot” ( ngapunten meniko ngendikanipun mas
Agus Suroso lho, sampun dados penggalih ).

>Awon – awon mekaten dalem mangertos koq bahasa HTML, CSS, Javascript lan
konco-konconipun..... nuwun sewu menawi kerso mas Bayu lan mas Andi saged
pinarak sekedap wonten http://pan-jaktim.tripod.com utawi
http://www.reidki.com utawi
>http://wapeala.tripod.com utawi malih http://sugeng64.tripod.com namung
gratisan...

>Milo meniko menawi kepareng dalem mbok di-aturi pirso sinten ingkang ndamel
rumiyin, kersanipun saged dalem ‘talipun’ rumiyin......

>Sungkem dalem kagem mas Eko W.Raharajo,. mas Bayu, mas Reza, mas Agus B.
Raharjo, mas Nasrullah Idris, mas Widodo Setyo Pranowo, mas Syahirul Alim,
mbak Nety t-za, mbak Namora ........ lan sedanten mawon ( nyuwun ngapunten
ingkang dereng kasebat
>)
>
>Kagem ...... Mas Agus Suroso
>
>Monggo cancut tali wondho, rawe-rawe rantas, malang-malang
putung.......sampun namung “mendellll” mawon....

>Nuwun sewu sampun dados penggalih nggih...... niki namung guyonan....
kersanipun milis Undip rame terus..... mboten berbobot mboten menopo.... yang
penting cuek..