Geuning leresnya, dugaan uing salah, salaaaah euy.
Lamun kitu mah Kang MH tetep cageur pinter 100%, nu
bener-bener lieur jeung nyebarkeun wabahna mah
tangtuna nu ngalaksanakeun sensus  (urahg BPS kitu?)
terus ngumumkeun hasilna ka balarea (kang Tatan punten
ulah protesnya). Urang sadaya kabagian keuna ku wabah
(kaasup kang Tatan nu mimiti keuna wabah terus
nyebarkeun lieur) jadi we rarieur he he he uhuk uhuk
jadi tambah batuk.

Jaka

--- mh <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Kang Joko,
>   Puguh komponen tiap item mah lengkep. Numatak
> kuring lieur oge. Geura ieu titenan yeuh contona:
>
>   Pendidikan
>                    Tingkat    Kab./Kota
> Nama    BOGOR          Belum/Tidak Punya    1240157
>         SD    1067342          SLTP    355397
>   SLTA    360737          Diploma I/II    17356
>     Diploma III    20627          Perg.
> Tinggi/Diploma III    29992          Tak Terjawab
> 0          Total    3091608
>   Agama
>
>             Tingkat    Kab./Kota          Nama
> BOGOR          Islam    3434728          Katholik
>  16192          Protestan    33650          Hindu
> 4416          Budha    18443          Lainnya
> 1397          Total    3508826

Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/SBefZD/LpQLAA/E2hLAA/0EHolB/TM