Sumuhun di BNI. Nu dimaksad Agus SP teh Agus Setia
Permana kitu? Atuh eta mah batur saperjuangan.
Anjeunna ayeuna jadi Ketua Serikat Pekerja (SP) DPD
(Dewan Pimpinan Daerah) Wilayah 10 Jakarta, kantorna
payuneun MPR. Kamari wsareng Rakernas SP BNI di Hotel
Sangga Buana Cipanas. Wangsul ti Rakernas (sanajan
harita masih can rengse pisan, kuring mah langsung
ngabur ngabujeng ka HBH KUSnet di Villa Pamulang da
tos jangji bade dongkap (ngabur soteh dumeh Rakernasna
tos ditutup, kantun acara hiburanna wungkul, teras
enjing Mingguna marulih deui).
Upami naroskeun ka Kang Agus SP ulah naroskeun Jaka,
moal uningaeun, taroskeun nami asli sim kuring Ebeng
(insya Alloh uningaeun).

Jaka

http://us.click.yahoo.com/cRr2eB/lbOLAA/E2hLAA/0EHolB/TM

http://mail.yahoo.com