Teh Mia,

Abdi linggih mah tepatna di Tegalwangi(Tegalpadul kapungkurmah)No.09
sateuacan cigunung upami ti sukabumi mah,Teu patos teubih ti secapa
mah teh.
Nya raos teu raos teh Mia, puguh ge ka peugung ku padameulan anu
nugntut kitu keudahna kukurilingan tapi sakadangmah ngaraos bosen oge
cape perjalanan nana upami ngawitan mah leureus reuseup pisan.

Hatur nuhun kasadayana upami diaku mah, Numawi teh Mia ari linggih
diamana kitu?

Salam,
Cecep S