Kang yosep...teh Nia.., naon hartina tah......

-----Original Message-----
From: Denis Rivard [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, March 09, 2006 1:58 PM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: Re: [Urang Sunda] Wassalam dari Perancis

Wilujeng sumping, Kang Facal

Kuring jinisna urang Kanada tapi basa indung teh bahasa Perancis. Je suis
moi-même Canadien mais de langue maternelle française. Upami aya
kaperyogian, pangsuhunkeun wae ka kuring atawa saha di ieu milis. Si vous
avez besoin de quoique ce soit, je vous en prie, demandez-moi ou demandez à
n'importe quel membre de cette liste de diffusion. Langsae gampil upami
didaptarkeun liwat Yahoo Groups, alamatna di handap saban pesen. Il serait
plus facile de vous inscrire par Yahoo Groups dont l'adresse est en bas de
chaque message. Dugi ka engke. À bientôt.

Baktos, Kang Denis

Mes amitiés, Denis