From: urangsunda@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Iwan
Sent: 28 Maret 2007 11:44
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: [Urang Sunda] Banjar, kampung kuring.

Punten, sim abdi bade agul ku payung weuteuh...

http://www.pikiran-rakyat.com/cetak/2007/022007/25/99akhirpekan.htm

"...untuk datang ke pendopo akan terbentur dengan birokrasi atau
protokoler, sehingga saya akui mungkin tidak lancar. Karena bisa saja,
di pendopo itu saya sedang ada acara atau menerima tamu lainya. Makanya,
saya berikan kesempatan kalau ada yang ingin dialog atau menyampaikan
keluhan ke saya, agar datang ke tempat praktik..."

Pa Dokter Herman tatangga aki kuring di Cisaga, bumina resik, kuring sok
ngadon ulin di buruanana tapi da tara dicarek sanajan matak bala.  Mugi2
Pa Dokter sing tiasa "ngobatan" birokrasi di banjar, "amputasi" sagala
bentuk korupsi di Banjar, Insya Alloh mugi2 tiasa janten RI-1..
"ngubaran" Indonesia.. Amin.

Beuki reueus jadi urang Banjar.. Jadi hayang balik..
Ngan usaha naon nya? embung ah ari buburuh ka batur keneh mah.. di dieu
we..

Punten ah ka urang bandung, garut, cianjur, sareng nu sanesna, ieu mah
kuring keur hayang agul wee..

<set default to agul>

Wass,
Iwan

Keur keuheul ka pamarentah nu ngadukung sanksi ka Iran..
Gara-gara "my second country" meureun.. Tapé Dééééhh...

*

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: