Secara naha salah kokosodan kirim ka dunya kang-ouw bisa salah nya?

Meuni malang melintang secara sepuh eta si mamang.

Meuni cimataan simkuring ngahulengan iyeu secara kuring nepi ka pajahkeun
gelo ku babaturan da seuri nyakakak sorangan.

Ahmad Sopiani
Bekasi

Z2BF9TAzk3MzU5NzE1BGdycElkAzE4NjIwNTYEZ3Jwc3BJZAMxNzA1MDEzNTU2BG1zZ0lkAzExOD
EwMwRzZWMDZG1zZwRzbGsDdm1zZwRzdGltZQMxMTg0NjY1Mzc1> Re: #2 gathering ke 1?

Posted by: "kumincir"
<mailto:[EMAIL PROTECTED]
%3F> [EMAIL PROTECTED]    <http://profiles.yahoo.com/ki_ontohod>
ki_ontohod

Tue Jul 17, 2007 2:42 am (PST)

secara kuring teh geus kokosodan malang melintang di dunya persilatan, nya
ngawayahnakeun maneh, secara geus kolot...

--
sikandar
kumincir.blogspot.com

On 7/17/07, Aldo Desatura < <mailto:biodatapersonalia%40ramayana.co.id>
[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> dear,
>
> sayangnya waktu itu gw belom masuk disini dan sampe sekarang pun ketemuan
> sama kalian mungkin bisa dibilang belom pernah,... secara gw khan orangnya
> sibuk apalagi bentar lagi insya allah punya momongan wah.... hehehehe
> makin
> ngga sempet aja ikut2an event ;p heuheuheue paling dipercayakan aja sama
> firman sang jejaka ;p
> .

Kirim email ke