Nya heug weh kang Aji, tapi lumayanlah secara ayeuna mah kang Aldo teu
salah kirim, jadi secara Gathering # 1 na teu matak rame deui.

Ari urusan pelkado DKI, simkuring mah moal milih sasaha, moal Kang Adang
moal Kang Fauzi, teu aya urusanana, da simkuring mah di Bekasi. Mangga wae
urang Jakarta mah rek milih sasaha ge.

Ahmad Sopiani
Package Team

R & D Group
AV Factory

LG Electronics Indonesia
Block G MM 2100 Industrial Town
Cibitung - Bekasi 17520, West Java, Indonesia
Mail : [EMAIL PROTECTED]
Tel  : +62-21-8989418
LG전자

  _____