Hei!

ma 11.2.2013 12:39 vesa.sorv...@elisanet.fi kirjoitti:
> Suluissa on teksti: ?premature end of
> file:///C:/User/Vesa/AppData/Roaming/LibreOffice/user/extensions/bundled/registry/com.sun.star.comp.deployment.component.PackageRegistryBackend/common.rdb?
>

> Pitääkö minun poistaa Office kokonaan ja asentaa se uudestaan vai onko
> jotain muuta tehtävissä?

Kokeilepa poistaa kansio

  C:/User/Vesa/AppData/Roaming/LibreOffice/user/extensions/bundled

ja käynnistä sen jälkeen LibreOffice tavalliseen tapaan. Sen pitäisi luoda
tuo kansio sisältöineen automaattisesti uudelleen, jolloin vioittunut
common.rdb korjaantuu.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail users+h...@fi.libreoffice.org