Se on se Mäkin perusominaisuus - hyvässä ja pahassa: käyttis koetetaan
"ystävällisesti" piilottaa loppukäyttäjältä mahdollisimman hyvin.
Mäkki on, kuin se vanhojen kotimaisten leffojen herrasmies, joka lämpimän
ymmärtäväiseen sävyyn toteaa: "Älä sinä vaivaa sellaisilla asioilla sievää
pikku-päätäsi".

*- Leo Salminen*

ke 26. huhtik. 2023 klo 19.11 Jussi Silvonen (jussi.silvo...@gmail.com)