Dat is juist Cor!
Tab naar het volgende veld in een formulier en schakel met spatiebalk het
"vinkje" [waar | onwaar] of met pijltjes naar vorige of volgende "bullet"
(keuzerondje).
Scheelt gemier met de muis.
Bij het ontwerpen van formulieren let ik altijd goed op de Tab-volgorde en
de kleur van de focus (colour_on_focus).
Groeten,
Dick