Nico,

Die link brengt me weer bij dezelfde site. Maar, ik las in de 'uitgave
notities': "De distributie voor Windows is een internationaal pakket,
waarin u zelf de gewenste taal van de gebruikersomgeving kunt kiezen. De
Help-inhoud is beschikbaar via een online service of als apart
installatie-bestand."
Dus ben ik nu via een mirror de Engelse versie aan het downloaden, kijken
of dat werkt.

Ad