Hoi Dick

*a*) zonder pijltje V ernaast
a1) *Invoer* veld

Lijkt me goed. Let er wel op dat Invoerveld één woord is. Of ben ik nu aan
het muggenziften. :-)

*b*) met pijltje V ernaast; iets in het veld toetsen toont gelijk een deel
van een lijst die met die teken(s) beginnen
b1) *Keuze* veld (alleen een item uit de aangeboden lijst kiezen)
b2) *Combi* veld (óf uit de lijst kiezen óf zelf wat intikken)

Kan ik wel mee leven :-) (ook weer één woord)

Groetjes, Kees