Op Sun, 16 Sep 2018 15:42:31 +0200
<h.vdb...@hccnet.nl> schreef:

> Hallo Martin,
>
> De oplossing van Gerrit werkt wel degelijk, maar reguliere expressies
> zijn geen jokertekens.
>
> In de huidige versies van Calc onder Windows en Linux is er in de
> door jou gestuurde afbeelding een vakje jokertekens dat aangevinkt
> kan worden. In jou afbeelding staat dat niet, dus gebruik je mogelijk
> een oude(re) versie van LO Calc. Ik sluit niet uit dat "jokertekens"
> zijn ondergebracht onder de knop Attributen of Opmaak.

Ik gebruik Libreoffice 6.1.1

Inderdaad in Calc staat die optie, maar ik gebruikte LOwrite, waar die
optie waarschijnlijk niet nodig is en dus ontbreekt.

Voor alle duidelijkheid wat ik deed was gewoon tekst kopiƫren uit
Firefox en deze in writer plakken om te bewerken.

<URL:https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZdIg17ZmiFU92uIA2kDJYUtertxMzXRqMTX>

Alvast bedankt voor de verduidelijking.

Martin

--

UTSI: http://users.telenet.be/tos4ever/utsi.htm
Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021