Roberto,Meestal als ik pptx ontvang lees ik eerst in met impress en sla dan op
in odp. Daarna bewerken en opslaan. Daar heb ik geen problemen mee. Terugzetten
kan verschillen.Is dit de oplossing.Aleidus.Verzonden vanaf mijn Samsung
Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "P. Roberto Bakker"
<robertobak...@gmail.com> Datum: 15-04-19  10:17  (GMT+01:00) Aan:
users@nl.libreoffice.org Onderwerp: Re: [nl-users] odt docx odp pptx Dag
allen,Wederom mail ik jullie omdat Impress vreemde dingen doet.Ik kreeg van een
collega haar pptx om mijn stukken tekst en dia's toe tevoegen. Nu bleek dat de
achtergrond op de voorgrond kwam en de tekst achter- dus onleesbaar. Mijn
collega moest het weer aanpassen onder Powerpoint.Verder zie ik bij het openen
(ook na een update) alleen een dia die ik kanbewerken - bij F5 zijn alle dia's
te zien. Bij Beeld>Overzicht zijn dedia's rechts kleine iconen die ik niet kan
openen en dus niet kan bewerken;nu bewerk ik ze via een omweg
Beeld>Diasorteerder. De andere submenu'sonder Beeld geven geen mogelijkheid om
te bewerken.De dia's zijn in pptx en beter is om odp te gebruiken. Echter, ik
ontvangde pptx van collega's. Bovendien bij een nieuwe pptx onder odp zie ik
ookmaar een dia.Alvast bedankt en hartelijke groet,RobertoOp zo 4 nov. 2018 om
14:28 schreef P. Roberto Bakker <robertobak...@gmail.com>:> Nu begrijp ik je
zin.> Gelukkig had ik het gezien vóór de presentatie maar het was meer dat ik>
niet begreep hoe zoiets kon gebeuren. ;-)> Nogmaals allen, veel dank.> Mvg>> Op
ma 22 okt. 2018 om 18:27 schreef Cor Nouws <oo...@nouenoff.nl>:>>> Alex
Plantema wrote on 10/22/18 6:07 PM:>> > Het is niet zo handig als je er pas bij
een presentatie achter komt dat>> > het niet werkt.>>>> Precies. Het meeste
gaat goed tot uitstekend. Behalve dat ene ding wat>> je toevallig net hebt
toegevoegd ? ;)>> Dus als je weet wat je hoe wilt presenteren, en je test dat,
zit je safe.>> vr. groet,>> Cor>>>> -->> Cor Nouws>> GPD key ID: 0xB13480A6 -
591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134>> 80A6>> - vrijwilliger
https://nl.libreoffice.org>> - volunteer https://www.libreoffice.org>> - Member
Board The Document Foundation>> - http://www.nouenoff.nl /
https://listarchives.libreoffice.org/nl/users/>> Privacy Policy:
https://listarchives.libreoffice.org/nl/users/Privacy Policy: